torsdag den 3. marts 2011

Mit første indlæg.

Vi har herhjemme længe snakket om, hvorfor, hvordan og hvorledes man har en blog. Vi blev enige om at, før nogen rent faktisk gider læse bloggen, må der ligesom være grundlag for et evt. talent, et spændende liv, sport mm. Vi blev derfor enige om at, da vores liv ikke er specielt spændende, da vi ikke ejer de vilde talenter eller fx har et spændende rejse liv, ville en blod nok ikke være noget for os.
Jeg har dog gået længe og tænkt på, alligevel at oprette en blog. Det kan da godt være det ikke bliver den mest besøgte blog, men måske om nogle år det kan være sjovt for os at kigge tilbage, for nej, vi sidder ikke kun i sofaen og glor TV.

Dette er så mit første indlæg, og udover at fortælle hvorfor denne blog er oprettet, burde jeg vel egentligt også fortælle lidt om mig selv. So here it goes:
Jeg hedder Christina, er 26 år gammel, gift med Christian, og sammen har vi vores søn William på 8 mdr. Jeg går lige pt. hjemme på barsel og søger lidt arbejde hist og her med start fra Maj måned.
Okay, det var så de kedelige detaljer, hmm.. så et det jo der skulle komme nogle saftige og spændende detaljer om vores liv, men som sagt er vi en helt almindelig familie, så I må nøjes med flere halvkedelige detaljer.
Min barsel har jeg selvfølgelig brugt på William, men er her på det sidste begyndt at udforske/udvikle forskellige talenter, jeg ikke troede jeg havde... Utroligt hvad man kan finde på, når fx. vasketøjet skal ligges sammen, eller når der skal støvsuges. Det er ALTID godt at have andre ting at give sig til.. (kan man ikke indsætte smileyer på en blog?? )

Mine "nye" uudforskede talenter består i kagebagning og syning. Ikke alt er selvfølgelig lige vellykket, men når man tænker på det er første gang, syntes jeg da egentligt det er meget godt gået.
Prøv at tænk, det kan være jeg ender med at få en af de der vildt populære blog's (hedder det det?) med faste læsere, hvis jeg rent faktisk kan videre udvikle mine små talenter.
Jeg har da også nogle "gamle" talenter, som nok er ved at være lidt støvet. En af de ting jeg har brugt meget tid på er vores heste og ridning. Det har altid fyldt meget i mit liv, desværre er det noget bøvl med en lille unge på armen, så det er ikke blevet til det helt store, men jeg er sikker på jeg nok skal komme igang igen. Om ikke andet skal jeg da ud og ride idag, det er da helt klart et fremskridt.

Jeg har da helt glemt at fortælle hvad denne blog skal handle om.. MIG selvfølgelig; mit liv, mine hobbyer, mit vægttab, min familie osv. eller det var måske blevet gættet?

Da dette er mit første indlæg må jeg hellere sætte et billede ind af mig selv.
Ja sådan ser jeg så ud.

Det var alt for nu, i mit næste indlæg må jeg hellere vise nogle billeder af de ting jeg har kreæret her de sidste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar