torsdag den 3. marts 2011

Min nyopdagede kreative side

Hvem havde troet jeg kunne sy?? ja hvis i spørger min farmor ville hun sige: "det kunne du som barn, da var du meget kreativ". Ja det var jeg, men de sider af mig er for lægst blevet pakket godt ned... liiiiige indtil igår :D For sørme om jeg ikke er blevet foræret en symaskine, helt fantastisk, bortset fra jeg kan ikke tråde den, og jeg kan heller ikke finde ud af at komme tråd på spolen.. hihi, ja jeg syntes jo det er en mindre detalje, mens min mor (som jeg ringer efter hver gang der skal skriftes snor) syntes det er en stor del af det at kunne sy. Dog var hun vældig imponeret da jeg viste hende mine første 3 projekter.

Første projekt var denne wannabe voksi pose, dsv. det er en dyne forklædt som voksi. Men den fungerer faktisk ret optimalt. Jeg har dog ikke turde sy et betræk til vores originale Trille pose, men det kan være det bliver næste projekt. Yder stoffet er fra nogle gardiner, vi aldrig har fået brugt, ja man må jo bruge hvad man har :D






Næste projekt var denne halve sengerand, det tog faktisk kun 1 lille time at lave den.



Og så skulle jeg da også lige prøve krafter med en lille bamse, meningen var faktisk den skulle have været 4 gange så stor, men jeg tænkte det nok var lettere hvis jeg lavede den i lille format. BIG MISTAKE hehe. Den er ikke blevet super go, og så havde jeg heller ikke knapper til øjnene så der måtte jeg låne fra min frakke (forår KOM NU).. Igen, man må jo bruge hvad man har ;)






Farmor nu håber jeg du læser med her, så du kan se hvor kreativ jeg (igen) er blevet :D KUN til ære for dig <3


Sikke en masse indlæg den første dag.. jeg LOVER!!! det fortsætter ikke :D

1 kommentar:

  1. hej Chrstina, jeg er så stolt!! hun for mig?? nej nej også for dig så flot skønt når tingene lykkedes glæder mig til at se din pose , øjne dem har jeg masser af bliv ved du er kreativ kram farmor

    SvarSlet