onsdag den 27. april 2011

Eeeeendelig færdig...

Jeg er blevet helt hooked på at sy soveposer/voksi poser jeg syntes det er vildt hyggeligt, og slet ikke så svært som det ser ud. Denne har været længe undervejs :) mest fordi jeg ikke kunne tage mig sammen..

Dynen er en billig vatdyne fra IKEA, jeg ville have en William kunne sove i her når det er varmt. Dyne og betræk er klippet og syet efter den originale voksi pose, så betrækket kan bruges på den originale voksi dyne.

Dynen uden betræk

Det færdige resultat

Jeg er dog ikke sikker på William var helt så glad for den som mig :D


Det inderste stof er noget rigtig lækker blød flonel :) det yderste er bare alm. bomuld med æbleprint fra stof2000

Næste projekt på være nyt betræk til hans vinter trillepose..

2 kommentarer:

  1. den er bare blevet SÅ flot, er vild imponeret :) du kan da lige sy et betræk til Isabellas sommerdyne så slipper jeg for skifte den hehe

    SvarSlet
  2. det kan vi da godt finde ud af..

    SvarSlet