tirsdag den 22. marts 2011

Det er ikke pengene der skal stoppe mig ;)

Det er ved at være at stykke tid siden jeg har fået opdateret, jeg har en masse projekter planlagt, men ingen penge at købe stoffer for.. hihi.. Så idag tog jeg en beslutning; jeg øver mig da bare på noget af mit gamle tøj og ser om jeg ikke kan sy det om det noget, smart, moderne eller sjovt :)

og ja.. jeg har da forsøgt.. :D det er nok meget godt at jeg øver mig lidt på symaskinen inden jeg kaster mig ud i de mere "seriøse" projekter.

NÅÅhh ja, så var der jo lige et problem med at tråde maskinen, men det har jeg nu løsningen på:
Voila :) nu kan jeg altid huske hvordan snoren skal sidde.. genialt.. Dog bøvler jeg stadig med spolerne, tror jeg må købe mig en helt masse og så få min mor til at fylde dem med forskellige farver..

Tilbage til tøjet, jeg havde/har en masse tøj som jeg ikke længere bruger og forsøger at sælge eller gi bort, der er dog ikke så meget gang i salget. Sådan så det ud før:

Ja, ganske keeeedeligt :)

Efter et par timer ved symaskinen ser det nu således ud:



Desværre er jeg en del begrænset med midler og jeg må udelukkende bruge min fantasi da jeg ingen mønstre har, men det var da meget sjovt at prøve. Meeeen jeg vil nu glæde mig til at sy efter nogle mønstre ;)



1 kommentar: