søndag den 10. juli 2011

Jeg er skam stadig igang...

jeg har bare ikke lige haft tid til at opdatere.. og det nye jeg har syet kommer ikke på bloggen endnu da det er til en gave :)

Nå men jeg har begivet mig ud i noget helt nyt, og det kommer sig egentligt af at en af mine veninder kommer med den her fede flettede taske af reklamer. Tror i så ikke hun siger det er hende kæreste der har lavet den :O oohhh, den er bare vildt flot jeg og bliver straks MAJET misundelig. Jeg syntes det er så fedt hendes kæreste er så kreativ, men tænker alligevel lidt for mig selv: "hvis HAN kan, ja så kan jeg sq også" hihi..

Så idag skulle jeg så lige prøve.. og jeg skal ellers love for det er svært, i hvert fald hvis man bruger bilkas reklamer, papiret er ALT for tyndt og når tasken skal syes sammen går pairet i stykker.. grrr ILVA's katalog derimod er meget bedre, så imorgen vil jeg på jagt efter nogle kataloger der er lavet af tykt papir.

Tasken er desværre ikke lavet færdig, da jeg startede med at flette/folde af bilkas reklamer og som sagt gik det i stykker da jeg ville sy den sammen. Men i kan da se resulatet. Jeg skal helt klart have lavet mig en rigtig fin en men stof, lynlås osv.



Som sagt er den ikke færdig og bliver det heller aldig :)





Jeg var ved at sy den sammen i bunden og det var så her papiret gik vælig meget i stykker.. øv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar